a life's

life is a long journey for you and me...we mus appreciate people who still around us,beofre too late

2009年11月9日星期一

最后文章---

STPM 来临了~

STPM 考试就要到了。换句话来说死期来了吧。今天我决定了
,还没考完试前,我不再BLOGGING了~!
今天,我上了FACEBOOK看见一张照片仿佛有种很熟悉即陌生的感觉。
心里第一个感觉的是,他很幸福。这我一直想看到的事,看见他女朋友,
每一章部落格都充满了她对他男朋友的爱, 每一个举动都与男朋友有关。
在众人面前承认,“我爱我的男朋友”。。。她的举动让我很佩服。
试问我自己做不到。。我不是一位很重视爱情的人,我的生活需要朋友,自由,家人。



是我自己伤了他太重了,我的小小伤口算得了什么。。。
他开心了,幸福了,这我最想见到的。



有句话我很想对他说:
Jason,I know I hurt you deeply,I happy to see that you can recover
within a short period,and you even stand up now,being with a girl that
love you so much.. I am sorry that I don't want to talk to you again.
Because is time for me to forget all the past since you can stand up,so am I.
Thanxx for everything you gaving me before,I just hope You will continue happily and
together with you gf...sweet sweet always..^^!!


Image Hosted by ImageShack.us


×××既然我不能给你的,我希望其他人能给你!要幸福^o^!!

1 条评论:

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页